BIO
W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.
Temat wystąpienia: Content vs Analytics. Powszechne błędy i problemy związane z analizą efektywności contentu za pomocą Google Analytics
Podczas prezentacji opowiem o częstych błędach i problemach związanych z analizą efektywności contentu za pomocą Google Analytics. W 20 minut w formie pigułki przedstawi rozwiązania problemów, z którymi na co dzień marketerzy muszą się mierzyć, aby wyciągnąć odpowiednie wnioski na podstawie danych.
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- jak analizować efektywność content marketingu,
- w jaki sposób mierzyć zaangażowanie użytkowników w tworzone treści,
- jak przeanalizować ścieżkę użytkownika przez nasz serwis,
- w jaki sposób sprawdzić, który content jest najlepszy.