BIO
Ekspert marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. W Gemius HQ jako Business Development Director odpowiada za rozwój nowatorskiego badania jednoźródłowego, umożliwiającego pomiar kampanii reklamowych emitowanych w mediach linearnych i online’owych. Wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych czternastoma statuetkami Effie Awards oraz sześcioma statuetkami IAB Mixx Awards.
Temat wystąpienia: Generacja Z: czy content marketing to lek na całe zło?
Jak mówi sama: przedstawię dane z badania jednoźródłowego na temat strategii unikania reklam stosowanych przez pokolenie Z. Opowiem o trendach w konsumpcji mediów i preferencjach tego pokolenia dotyczących contentu oraz zaprezentuję wybrane strategie reklamodawców i wydawców.
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- czy pokolenie Z konsumuje już tylko serwisy streamingowe video i audio,
- jak mówić, aby słuchali,
- jak budować strategię i zaangażowanie w treści cyfrowe,
- czy multiscreening to prawda czy legenda.