Lucyna Koba

Business Development Director Gemius

BIO

Ekspert marketingu online i offline z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu strategii komunikacyjnej. W Gemius HQ jako Business Development Director odpowiada za rozwój nowatorskiego badania jednoźródłowego, umożliwiającego pomiar kampanii reklamowych emitowanych w mediach linearnych i online’owych. Wcześniej zdobywała doświadczenie w domach mediowych w obszarach planowania i zakupu mediów, negocjacji i strategii mediowych. Współautorka wielu nagrodzonych kampanii, docenionych czternastoma statuetkami Effie Awards oraz sześcioma statuetkami IAB Mixx Awards.

Temat wystąpienia: Generacja Z: czy content marketing to lek na całe zło? 

Jak mówi sama: przedstawię dane z badania jednoźródłowego na temat strategii unikania reklam stosowanych przez pokolenie Z. Opowiem o trendach w konsumpcji mediów i preferencjach tego pokolenia dotyczących contentu oraz zaprezentuję wybrane strategie reklamodawców i wydawców.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • czy pokolenie Z konsumuje już tylko serwisy streamingowe video i audio,
  • jak mówić, aby słuchali,
  • jak budować strategię i zaangażowanie w treści cyfrowe,
  • czy multiscreening to prawda czy legenda.
KUP BILET NA KONFERENCJĘ

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta