Co nas czeka podczas III edycji Akademii Marketingu?
30 prelegentów, 22 godziny prelekcji, 2 dni networkingu i jeden ważny temat. Tak w skrócie można opisać nadchodzące majowe wydarzenie w Krakowie – konferencję Akademia Marketingu: Social media to nowa telewizja.
16 i 17 maja 2018 r. w Krakowskim Parku Technologicznym (Kraków) odbędzie się trzecia edycja Akademii Marketingu. Tym razem tematem przewodnim będzie video marketing. Będzie to pierwsza konferencja w Polsce poświęcona budżetowaniu, analityce i technologii video marketingu w social media. To także największe wydarzenie w Małopolsce skierowane do osób odpowiedzialnych za planowanie zakupów w mediach oraz zarządzanie mediami społecznościowymi.
Nawet sześć godzin dziennie spędzamy online, z czego aż dwie godziny poświęcamy tylko i wyłącznie mediom społecznościowym, najczęściej na smartfonie. Czy w tej sytuacji pamiętamy jeszcze jak używać telewizora? Coraz gorzej. Jak pokazują badania, ponad dwa razy więcej czasu poświęcamy na oglądanie video w internecie niż w TV. Jeżeli używamy telewizora to jako ekranu do oglądania Netflixa. Połowa najmłodszego pokolenia (generacji Z) nie wyobraża sobie życia bez YouTube.
W tej sytuacji zasadne wydaje się pytanie: czy firmy i marki nadal potrzebują reklamy w TV? Czy social media to realna i, co ważniejsze, efektywniejsza alternatywa dla środka masowego przekazu? – Targetowanie i analiza dotarcia komunikatu video w mediach społecznościowych jest nieporównywalnie precyzyjniejsza, niż ta oferowana w tradycyjnej telewizji oraz dostępna dla każdego: dużej i małej firmy – mówi Grzegorz Miłkowski, pomysłodawca i współorganizator Akademii Marketingu i dodaje: – Video marketing to temat obszerny, dlatego podczas najbliższej konferencji Akademii Marketingu chcemy podejść do niego nie tylko od strony doborów kanałów dotarcia, treści, formatów czy kreacji, ale również technologii i jej perspektyw.
Podczas Akademii Marketingu: Social media to nowa telewizja uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: jak planować wydatki na reklamę na Facebooku i ATL, jak generować leady za pomocą video w branży B2B i B2C czy mądrze łączyć promocję na YouTube i Facebooku. Dużo miejsca poświęcone będzie mierzeniu i angażowaniu odbiorców, w tym współpraca z influencerami. – Podczas tej edycji również nie zabraknie prelekcji poświęconych praktycznemu użyciu technologii, jakie można dziś wykorzystać w video marketingu i social media – podsumowuje Grzegorz Miłkowski.
Szansa na unikalną wiedzę od ekspertów z różnych dziedzin
W Krakowie na scenie w ciągu dwóch dni pojawi się aż 30 prelegentów z czołowych polskich firm. Na Akademii Marketingu swoje prelekcje będą mieli m.in. Jan Zając (Sotrender), Agnieszka Chabrzyk (Business Factory – Facebook Marketing Partner), Marta Sułkiewicz (Gemius), Michał Grzebyk (ContentHouse), Artur Jabłoński, Grzegorz Miłkowski (ContentHouse), Kamil Kozieł (PrezART) czy Ewa Grzelakowska-Kostoglu (vlogerka znana jako Red Lipstick Monster), Jakub Marczyński (Szlachetna Paczka), Łukasz Majewski (DuckieDeck). Na scenie pojawią się również przedstawiciele z Brand24, Synerise, Bluerank, SMSAPI, FreshMail, Netizens, John Pitcher, New Amsterdam, Kantar Millward Brown, MyLo, Semanticad, Anlityczny.
Konferencja skierowana jest głównie do osób odpowiedzialnych za marketing, tj. dyrektorów marketingu, brand managerów, specjalistów ds. PR, właścicieli małych i średnich firm, osób związanych z planowaniem i zakupem mediów (media plannerzy / buyerzy), social media specjalistów, content designerów, strategów, oraz właścicieli startupów i firm działających w branży e-commerce.