Akademia Marketingu

Jesteśmy praktykami marketingu i dzielimy się z Tobą swoją wiedzą.
30
marzec

Powiew wiosny w Akademii Marketingu

Rozpoczynamy kolejny miesiąc wypełniony spotkaniami edukacyjnymi z czołowymi ekspertami branży digital marketingu. Tym razem porozmawiamy m.in. o sztuce sprzedaży drogich produktów w social mediach i o trendach, które cały czas nie mogą przebić się do reklamowego mainstreamu. Dowiemy się również, jakie błędy związane z treścią utrudniają budowanie widoczności strony i jak wykorzystać wnioski z badań UX z użytkownikami, by komunikować zmiany.

 

W kwietniu naszymi gośćmi będą Ewa Sulewska (Dziadek do Orzechów), Milena Majchrzak (Semstorm), Marcin Turkot (KISS digital) oraz Maria Leńczuk (Edisonda).

 

Jak sprzedawać drogie produkty w mediach społecznościowych?

Kto: Ewa Sulewska (Dziadek do orzechów)

Kiedy: 8.04., godz. 10:00

Social media kochają impulsywne działania, a te najczęściej opierają się na produktach i usługach z niskiej oraz średniej półki cenowej. Czy da się przekonać użytkownika, by kupił mieszkanie lub skorzystał z usług ekskluzywnej kliniki jedynie przy użyciu mediów społecznościowych? Na to oraz wiele innych nurtujących pytań już 8.03 odpowie Ewa Sulewska. Podczas webinaru dowiemy się m.in., jak dobierać kanały sprzedażowe i dlaczego myśląc o sprzedaży, warto mieć na uwadze również inne cele reklamowe.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

 

Antyporadnik, czyli jak tworzyć treści, żeby nawet Googlebot nie chciał tego czytać?

Kto: Milena Majchrzak (Semstorm)

Kiedy: 15.04., godz. 10:00

Jakie błędy związane z treścią utrudniają budowanie widoczności strony i czy można pisać „za dobrze”? Podczas webinaru nasza ekspertka, Milena Majchrzak, omówi na konkretnych przykładach, czego nie robić podczas tworzenia contentu oraz jak poprawić popełnione już na stronie gafy. Dowiemy się również czym jest duplicated content i czy rzeczywiście musimy na niego uważać, a także porozmawiamy o wpływie obrazów i innych multimediów na widoczność naszego serwisu.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

 

5 technologii marketingowych, które jeszcze czekają na swój moment

Kto: Marcin Turkot (KISS digital)

Kiedy: 19.04., godz. 10:00

Co roku w ramach trendów pojawiają się nowe, „cudowne” rozwiązania, które można wykorzystać w działaniach marketingowych i promocyjnych. Niektóre „nowinki” wiszą na liście od kilku lat i dawno pokryły się kurzem, bo na razie nie zasługują na patynę. Czy te cudowne technologie faktycznie kiedykolwiek się ziszczą i zmienią rzeczywistość wokół nas? O tym, jak patrzeć na zapowiedzi, by znaleźć w nich rzeczy, w które warto inwestować środki, a przede wszystkim swój bezcenny czas, porozmawiamy z Marcinem Turkotem z KISS digital. Zapraszamy!

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

 

Jak mówić i pisać o zmianach, by użytkownicy je polubili – wykorzystanie badań UX

Kto: Maria Leńczuk (Edisonda)

Kiedy: 28.04., godz. 10:00

Badania z użytkownikami, takie jak np. testy użyteczności czy wywiady, to kopalnia wiedzy dla projektantów serwisów internetowych, ale też produktów i usług cyfrowych. Doświadczenie we współpracy z działami marketingu i komunikacji pokazuje jednak, że wnioski można wykorzystać znacznie szerzej. Zapraszamy na webinar z Marią Leńczuk, Business Designerką w studio badawczo-projektowym Edisonda. Podczas spotkania dowiemy się m.in., do czego badania UX przydadzą się w marketingu oraz jak wykorzystać wnioski z badań z użytkownikami, by komunikować zmiany.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

Wszystkie zaplanowane webinary są bezpłatne, ale od uczestników wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Więcej szczegółów oraz terminy kolejnych spotkań z ekspertami Akademii Marketingu dostępne są na stronie www.akademiamarketingu.edu.pl.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn