WEBINAR

Jak sprzedawać drogie produkty w mediach społecznościowych?

8 kwietnia, 10:00

Social media kochają impulsywne działania, a te najczęściej opierają się na produktach i usługach z niskiej i średniej półki cenowej. Czy da się przekonać użytkownika, by kupił mieszkanie lub skorzystał z usług ekskluzywnej kliniki jedynie przy użyciu mediów społecznościowych? Przekonajmy się!

Z webinaru dowiesz się:

jak dostosować grupę docelową,

jak dobierać kanały sprzedażowe,

czym warto pamiętać wybierając podwykonawcę,

dlaczego myśląc o sprzedaży, warto mieć na uwadze również inne cele reklamowe.

Zobacz nagranie z webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.

Prowadzący webinar

Ewa Sulewska

Content Manager, Dziadek do orzechów

Inne webinary

Dla kogo przeznaczy jest webinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • logo_CrossWeb
  • marketingprogress logo
  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość