Never ending storytelling: bliżej użytkownika, dalej od schematu
Internet jest pełny treści. Szukamy, czytamy, piszemy, pytamy, odpowiadamy, dyskutujemy. Jak pisać, żeby czytali? I jak znaleźć balans pomiędzy pisaniem dla robotów a tworzeniem treści przyjaznych dla użytkownika? Każdy wydawca w internecie musi znaleźć swój sposób na dobry content. W świecie nowych mediów i reklamy nikomu nie trzeba już tłumaczyć, że content marketing to przyszłość. W PPG z contentem pracujemy na co dzień. Tworzymy treści redakcyjne i reklamowe. Granica między nimi coraz częściej się zaciera. Treści w internecie przede wszystkim muszą przynosić korzyść dla użytkownika. A jaką korzyść przyniesie Ci ta prezentacja?
Z prelekcji dowiesz się m.in. o:
- kontekście lokalnym – dlaczego jest kluczowy i jak bardzo różnimy się lokalnie?
- storytellingu – jak zaangażować użytkownika w swoją historię, prowadzić nieliniową narrację w multimedialny sposób,
- wyraźnie świadomie – jak zwyciężać contentem, połączyć klocki tak żeby działało i analizować ich skuteczność?