Danuta Musiał

Dyrektor Marketingu w Generali Investments TFI SA
linkedin-icon

BIO

Zarządza Departamentem Marketingu i Komunikacji od początku 2013 r. W branży marketingowej pracuje od 1993 r. Zaczynała w sieciowych agencjach reklamowych (LINTAS, DMB&B). W 1997 r. została Dyrektorem Marketingu Banku ING, gdzie odpowiadała między innymi za projekty rebrandingowe, wprowadzanie oferty detalicznej w sieci nowoczesnych oddziałów oraz jeden z pierwszych na rynku programów wdrażania spójnych z marką systemów standardów obsługi klienta. Przez kolejne lata budowała swoje kompetencje w wielu obszarach marketingu usług finansowych na stanowiskach Dyrektora Marketingu i Produktów Detalicznych Raiffeisen Banku, Dyrektora Marketingu Grupy Ergo Hestia, Dyrektora Strategii Marketingowej Grupy PZU. Ma na koncie szereg wdrożeń produktów finansowych, kampanii promocyjnych i rozwiązań z zakresu zarządzania doświadczeniami klientów. W pracy stawia na silne powiązanie sfery komunikacyjnej z efektywnością biznesową, testowanie nowych rozwiązań i ciągłe uczenie się. Jest współautorką wielu niestandardowych działań komunikacyjnych. Jednym z jej najnowszych projektów jest podcast edukacyjny „Po ludzku o pieniądzach”. W marketingu ceni nieszablonowe myślenie oparte na solidnej wiedzy i efektywności w działaniu. Ukończyła Handel Zagraniczny na SGH.

Główne marki, przy których pracowała: Raiffeisen Bank Polska, ING Bank Śląski, PZU, ERGO Hestia, Union Investment TFI SA

Konkursy: Jury w konkursie Effie Awards, Juror w konkursie Young Creatives

Temat wystąpienia: „Nie mów do mnie teraz” – o nawiązywaniu trudnych, ale satysfakcjonujących relacji

Jak za pomocą content marketingu sprawić, żeby odbiorcy zaangażowali się w temat, którego skrzętnie unikają. Podczas wystąpienia prelegentka przedstawi kampanię opierającą się o portal branded contentowy oraz kreatywne wykorzystanie znanego z popularnych memów Harolda (tzw. Smutny pan ze stocka).

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • jak dotrzeć do ludzi, którzy widzieli już wszystko,
  • czy finanse muszą być poważne i nudne,
  • czy popularne zdjęcia ze stocka mogą być atrakcyjnym elementem kreatywnym,
  • czy coś, co widziałeś 1000 razy może Cię zaskoczyć,
  • co może spowodować, że pokolenia millenialsi (i ich starsi, ale młodzi duchem koledzy)  zaczną myśleć o emeryturze?
  • kiedy content konwertuje na leady?
KUP BILET NA KONFERENCJĘ
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta