Druga połowa marca w Akademii Marketingu
Zapraszamy na bezpłatne webinary organizowane przez Akademię Marketingu. W drugiej połowie miesiąca spotkamy się z ekspertami, którzy przybliżą m.in. o UX w harmonii z SEO i o tym jak skontrolować efekty swoich działań SEO za pomocą Google Analytics
W marcu naszym gościem była już Katarzyną Skoczylas (Dziadek do Orzechów), a przed nami jeszcze spotkanie z Pawłem Konopińskim (Grupa TENSE), Sebastianem Heymannem (EACTIVE #wiemyjak) i Krzysztofem Marcem (DEVA Group).
Zapraszamy na:
UX w harmonii z SEO – dwa obszary uzupełniające się wzajemnie
Kto: Paweł Konopiński (Grupa TENSE)
Kiedy: 17.03., godz. 10:00
Czy SEO i UX to dobrana para? Paweł Konopiński z Grupy TENSE podczas swojego webinaru udowodni, że jak najbardziej! Już 17 marca porozmawiamy o komplementarnych rolach pozycjonowania i projektowania doświadczeń użytkownika odwiedzającego stronę. Dowiemy się, jak nie narazić dotychczasowej widoczności i przyciągnąć jeszcze więcej potencjalnych klientów, bez dublowania swojej pracy. Wydarzenie przeznaczone jest dla osób, które chcą dowiedzieć się, jak utrzymać i zwiększyć widoczność swojej strony podczas pracy nad UX.
Więcej informacji i rejestracja TUTAJ
Jak zweryfikować wpływ SEO na biznes za pomocą Google Analytics?
Kto: Sebastian Heymann (EACTIVE #wiemyjak)
Kiedy: 24.03., godz. 10:00
Chcesz wiedzieć, jak ruch organiczny wpływa na Twój biznes? Da się to zweryfikować za pomocą kilku kliknięć! Nasz gość – Sebastian Heymann – opowie, co skonfigurować, by ułatwić sobie analizę SEO oraz jak nie wpaść w pułapkę weryfikacji wyłącznie za pomocą podstawowych raportów last click. Porozmawiamy również o tym, jakie ograniczenia ma Google Analytics i co z tym faktem zrobić. Zapraszamy!
Więcej informacji i rejestracja TUTAJ
Contentowa hossa w Polsce – w co i jak inwestować, by grać na właściwe wzrosty?
Kiedy: 25.03., godz. 12:00
Na początku 2021 roku ukazał się przełomowy raport 2020 Content Marketing and Content Distribution: Current State and Perspectives przygotowany przez International Content Marketing Forum. Przełomowy, ponieważ po raz pierwszy w tak szeroko zakrojonym badaniu (517 dyrektorów ds. marketingu reprezentujących duże i średnie przedsiębiorstwa z dziewięciu europejskich krajów) padają bardzo konkretne wartości budżetów, które pozwalają ocenić skalę działań content marketingowych.
To właśnie między innymi o tych liczbach będą rozmawiać uczestnicy panelu. Na podstawie twardych danych, ale także zauważalnych przez branżę trendów, doświadczeni specjaliści, którzy od wielu lat budują rynek content marketingu w Polsce, spróbują pokazać, jak będzie wyglądał wzrost rynku content marketingu w Polsce.
W dyskusji wezmą udział:
Piotr Chmielewski, Head of Premium Native Advertising, Polska Press
Agnieszka Gajzler, Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska, Digital Strategy&Development Director, TVN Discovery
Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing, ContentHouse
Tomasz Wileński, CEO Islay.Tech, Szef Grupy Roboczej ds. Badań w IAB Polska
Jan Chechłacz, Digital Manager AstraZeneca Pharma Poland
A debatę poprowadzi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse, Redaktor naczelny SocialPress.
Zapraszamy!
Więcej informacji i rejestracja TUTAJ
Co nowego w Google Analytics – czyli Google Analytics 4
Kto: Krzysztof Marzec (DEVA Group)
Kiedy: 30.03., godz. 10:00
Podczas webinaru porozmawiamy o tym jak Google Analytics 4 pozwoli lepiej oceniać efekty kampanii marketingowych oraz tworzonych treści. Nasz gość Krzysztof Marzec CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star oraz trener SEO, Google Ads & Analytics pokaże główne różnice miedzy wersją Universal a najnowszą wersją oznaczoną numerem 4, skupiając się na praktycznej stronie analizy danych.
Więcej informacji i rejestracja TUTAJ
Zapraszamy do obejrzenia nagrania z ostatniego webinaru: Obraz – więcej niż słowo? O komunikacji wizualnej w sieci, który prowadziła Katarzyna Skoczylas (Dziadek do orzechów).
Nagranie ze spotkania znajduje się TUTAJ
Wszystkie zaplanowane webinary są bezpłatne, ale od uczestników wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Więcej szczegółów oraz terminy kolejnych spotkań z ekspertami Akademii Marketingu dostępne są na stronie www.akademiamarketingu.edu.pl.