WEBINAR

Jak zweryfikować wpływ SEO na biznes za pomocą Google Analytics?

24 marca, 10:00

To webinar dla wszystkich tych, którzy chcą WIEDZIEĆ, jak naprawdę na ich biznes wpływa ruch organiczny. Trudno zrozumieć, dlaczego niektórzy swoje SEO weryfikują wyłącznie za pomocą widoczności w wyszukiwarce czy poprzez standardowe raporty. W związku z tym w prezentacji przedstawione zostanie, jak sprawdzić i skontrolować swoje efekty działań SEO za pomocą Google Analytics.
W czasie webinaru zostaną pokazane i dokładnie omówione raporty, które musisz znać, aby nie wpaść w pułapkę weryfikacji wyłącznie za pomocą podstawowych raportów LAST CLICK. Całość oparta na konkretnych przykładach różnych serwisów internetowych oraz Universal Analytics.

Z webinaru dowiesz się:

co musisz skonfigurować, aby ułatwić sobie analizy,

jakie ograniczenia ma Analytics i jak sobie z nimi poradzić,

jak zweryfikować swoje SEO za pomocą kilku kliknięć.

Zobacz nagranie z webinaru

 

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

 

Prowadzący webinar

Sebastian Heymann

Head of SEO EACTIVE #wiemyjak

Inne webinary

Dla kogo przeznaczy jest webinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość