WEBINAR

Co nowego w Google Analytics - czyli Google Analytics 4

30 marca, 10:00

Podczas webinaru porozmawiamy o tym jak Google Analytics 4 pozwoli lepiej oceniać efekty kampanii marketingowych oraz tworzonych treści. Nasz gość Krzysztof Marzec CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star oraz trener SEO, Google Ads & Analytics pokaże główne różnice miedzy wersją Universal a najnowszą wersją oznaczoną numerem 4, skupiając się na praktycznej stronie analizy danych.

Z webinaru dowiesz się:

jak rozumieć metryki i dane w raportach,

jakie są możliwości samodzielnego doszkolenia się z narzędzia,

jak mierzyć efektywność działań na stronie internetowej i na rozwijającym się rynku aplikacji mobilnych.

Zobacz nagranie z webinaru

 

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Prowadzący webinar

Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup

Inne webinary

Dla kogo przeznaczy jest webinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość