• baner-Akademia-Marketingu-e-szkolenie-jak-prowadzic-duze-portale-na-czerwonym-tle

E-SZKOLENIE

Jak prowadzić duże portale

19 stycznia 2021, 10:00

Marzysz o dużym serwisie, w którym Twoi potencjalni klienci będą mogli zapoznać się z owocami długoletnich działań content marketingowych marki? Teksty, infografiki, e-booki, video, webinary, podcasty – poukładanie tego w jedną strategię i rozłożenie w czasie spędza Ci sen z powiek oraz paraliżuje, gdy tylko pomyślisz o rozliczaniu efektów? W takim razie ten e-szkolenie jest dla Ciebie! Dowiedz się, jak zacząć budować hub contentowy, a potem rozbudowywać go bez zbędnego wysiłku. I to wszystko od praktyków, co z niejednego serwisu chleb jedli 😉

Poziom zaawansowania

Od podstaw

Czas trwania

Trwa 2,5 godziny, w tym 20-minutowa przerwa

To e-szkolenie jest dla Ciebie, jeśli Twoim celem jest:

Skuteczne organizowanie pracy w dużym portalu

Nauczenie się planowania treści i tworzenia kalendarza publikacji

Tworzenie unikalnych treści w ramach kalendarza sezonowości – czyli jak nie zanudzić czytelnika

Zgrabne łączenie SEO z contentem

Dowiedzieć się jak udoskonalać hub contentowy we współpracy z IT

Rozszerzenie treści w portalu o nowe formy

Program e-szkolenia

10:00 -10:55 Część I

1.1.  Dlaczego swój portal musisz potraktować jak klasyczną redakcję tygodnika i co to oznacza?

W tej części zastanowimy się nad tym:

  • Jak dobrać skład redakcyjny i kogo w nim nie może zabraknąć

  • Czy na pewno szef musi być redaktorem naczelnym 

  • Jak podchodzić do newsów

  • Po co komu szczotki.

1.2.  Jak skutecznie organizować pracę przy dużym portalu?

Duży portal to dużo pracy. Możesz ją jednak dobrze zorganizować i tak zaplanować działania, by wszystko było dopięte na ostatni guzik. Jak to zrobić?

  • Kalendarz publikacji (planowanie treści)

  • Kalendarz świąt i okazji

  • Lista opublikowanych tematów (unikanie powtarzania treści)

  • Kalendarz sezonowości

1.3. Jak nie powtarzać treści i zgrabnie łączyć SEO z contentem?

Dobór treści w dużym portalu może sprawiać problemy. Zazwyczaj duży portal = dużo treści. Jak ogrywać te same tematy (Boże Narodzenie, Wielkanoc, Halloween) co roku, by się nie powtarzać i zaciekawić odbiorców? W tej części dowiesz się:

  • Jak myśleć szeroko o portalu w zakresie roku kalendarzowego, a następnie podzielić działania kwartalnie

  • Jak rozpisać każdy kwartał pod kątem najczęściej wyszukiwanych fraz w danej branży, świąt/okazji, nowych trendów i połączyć to w chwytliwe tematy

  • Jak szkolić i w końcu wykształcić umiejętność zgrabnego wplatania fraz do tekstu

10:55 -11:15 Przerwa

11:15- 12:05 Część II

2.1. Wsparcie IT w pracy nad contenthubem

To niezwykły ważny element tworzenia serwisu, jak i codziennej pracy i stałego udoskonalania hubu contentowego. W tej części dowiesz się:

  • Jak dział IT może ułatwić pracę nad serwisem

  • System tagowania jako przykład idealnego mariażu IT i contentu

2.2. Jak mądrze rozszerzać treści w serwisie o nowe formy?

Obecnie możemy dowolnie wybierać spośród dostępnych form treści. Jest ich naprawdę sporo, a z tej części dowiesz się:

  • Jakie formy treści są popularne na rynku

  • Jak dobrać formę do tematyki serwisu i jego grupy odbiorców

  • Przykłady – chatbot na inpirowanesmakiem.pl

2.3. Narzędzia pomocne w prowadzeniu dużego serwisu

  • Z jakich narzędzi warto skorzystać, by ułatwić sobie prowadzenia hubu contentowego

  • Garść przydatnych tipów

12:05 - 12:30 Sesja Q&A

Weź udział w e-szkoleniu

Cena: 199 zł netto

Prowadzący

zdjęcie Katarzyna Florek

Katarzyna Florek

Content Specialist ContentHouse

Michał Grzebyk

Head of PR & Content Marketing ContentHouse

Czy e-szkolenie jest dla Ciebie?

Zastanawiasz się czy program e-szkolenia jest skierowane do Ciebie i odpowiada Twoim potrzebom? Zobacz nagranie webinaru „Duży projekt? Małe piwo! Jak zarządzać rozbudowanym hubem contentowym i nie zwariować?”, które poprowadzili Michał i Kasia, i sprawdź, czy nadajecie na tych samych falach!

 

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
Head of PR & Content Marketing

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość