Marzysz o dużym serwisie, w którym Twoi potencjalni klienci będą mogli zapoznać się z owocami długoletnich działań content marketingowych marki? Teksty, infografiki, e-booki, video, webinary, podcasty – poukładanie tego w jedną strategię i rozłożenie w czasie spędza Ci sen z powiek oraz paraliżuje, gdy tylko pomyślisz o rozliczaniu efektów? W takim razie ten e-szkolenie jest dla Ciebie! Dowiedz się, jak zacząć budować hub contentowy, a potem rozbudowywać go bez zbędnego wysiłku. I to wszystko od praktyków, co z niejednego serwisu chleb jedli 😉
Poziom zaawansowania
Od podstaw
Czas trwania
Trwa 2,5 godziny, w tym 20-minutowa przerwa
To e-szkolenie jest dla Ciebie, jeśli Twoim celem jest:
Skuteczne organizowanie pracy w dużym portalu
Nauczenie się planowania treści i tworzenia kalendarza publikacji
Tworzenie unikalnych treści w ramach kalendarza sezonowości – czyli jak nie zanudzić czytelnika
Zgrabne łączenie SEO z contentem
Dowiedzieć się jak udoskonalać hub contentowy we współpracy z IT
Rozszerzenie treści w portalu o nowe formy
Program e-szkolenia
10:00 -10:55 Część I
1.1. Dlaczego swój portal musisz potraktować jak klasyczną redakcję tygodnika i co to oznacza?
W tej części zastanowimy się nad tym:
Jak dobrać skład redakcyjny i kogo w nim nie może zabraknąć
Czy na pewno szef musi być redaktorem naczelnym
Jak podchodzić do newsów
Po co komu szczotki.
1.2. Jak skutecznie organizować pracę przy dużym portalu?
Duży portal to dużo pracy. Możesz ją jednak dobrze zorganizować i tak zaplanować działania, by wszystko było dopięte na ostatni guzik. Jak to zrobić?
Kalendarz publikacji (planowanie treści)
Kalendarz świąt i okazji
Lista opublikowanych tematów (unikanie powtarzania treści)
Kalendarz sezonowości
1.3. Jak nie powtarzać treści i zgrabnie łączyć SEO z contentem?
Dobór treści w dużym portalu może sprawiać problemy. Zazwyczaj duży portal = dużo treści. Jak ogrywać te same tematy (Boże Narodzenie, Wielkanoc, Halloween) co roku, by się nie powtarzać i zaciekawić odbiorców? W tej części dowiesz się:
Jak myśleć szeroko o portalu w zakresie roku kalendarzowego, a następnie podzielić działania kwartalnie
Jak rozpisać każdy kwartał pod kątem najczęściej wyszukiwanych fraz w danej branży, świąt/okazji, nowych trendów i połączyć to w chwytliwe tematy
Jak szkolić i w końcu wykształcić umiejętność zgrabnego wplatania fraz do tekstu
10:55 -11:15 Przerwa
11:15- 12:05 Część II
2.1. Wsparcie IT w pracy nad contenthubem
To niezwykły ważny element tworzenia serwisu, jak i codziennej pracy i stałego udoskonalania hubu contentowego. W tej części dowiesz się:
Jak dział IT może ułatwić pracę nad serwisem
System tagowania jako przykład idealnego mariażu IT i contentu
2.2. Jak mądrze rozszerzać treści w serwisie o nowe formy?
Obecnie możemy dowolnie wybierać spośród dostępnych form treści. Jest ich naprawdę sporo, a z tej części dowiesz się:
Jakie formy treści są popularne na rynku
Jak dobrać formę do tematyki serwisu i jego grupy odbiorców
Przykłady – chatbot na inpirowanesmakiem.pl
2.3. Narzędzia pomocne w prowadzeniu dużego serwisu
Z jakich narzędzi warto skorzystać, by ułatwić sobie prowadzenia hubu contentowego
Zastanawiasz się czy program e-szkolenia jest skierowane do Ciebie i odpowiada Twoim potrzebom? Zobacz nagranie webinaru „Duży projekt? Małe piwo! Jak zarządzać rozbudowanym hubem contentowym i nie zwariować?”, które poprowadzili Michał i Kasia, i sprawdź, czy nadajecie na tych samych falach!