Personalizacja czy automatyzacja? Na szczęście już nie musisz wybierać. Dzięki nowoczesnym narzędziom możesz przygotować całe ścieżki zawierające personalizowane komunikaty marketingowe. Jeśli odpowiednio znasz swój produkt i zwyczaje potencjalnych klientów – z łatwością dobierzesz odpowiednie treści do poziomu lejka sprzedażowego czy rodzaju interakcji użytkowników z Twoją marką. Potem musisz już tylko skalować swoje działania. Wszystko po to, by KAŻDY Twój klient czuł, że ten komunikat jest faktycznie „dla niego”.
Z webinaru dowiesz się :
czym tak naprawdę jest personalizowanie komunikatów marketingowych i dlaczego w obecnych czasach nie wystarcza umieszczenie imienia adresata na początku wiadomości e-mail,
dlaczego dobra segmentacja użytkowników jest niezbędna w momencie projektowania spersonalizowanej komunikacji,
jakie dane powinieneś zbierać o użytkowniku i jak je wykorzystać do personalizowania komunikatu,
jak zaplanować momenty, w których wyślesz odpowiedni komunikat marketingowy,
jak od strony technicznej tworzyć dynamicznie personalizowane treści w mailach, pop-upach, elementach HTML na stronie internetowej i innych kanałach,
jak wykorzystać technologię marketing automation do realizacji swoich celów biznesowych.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.