Akademia Marketingu

Jesteśmy praktykami marketingu i dzielimy się z Tobą swoją wiedzą.
6
lis

Listopadowe webinary i e-szkolenie Akademii Marketingu

Listopad to kolejny miesiąc z rzędu, który obfituje w spotkania edukacyjne z najlepszymi specjalistami w branży. Zapraszamy na e-szkolenie i bezpłatne webinary organizowane przez Akademię Marketingu. W tym miesiącu po drugiej stronie ekranu spotkamy się z ekspertami, którzy przybliżą m.in. temat marek tworzonych przez influencerów. Porozmawiamy również o fenomenie podcastów oraz o tym, jak prowadzić i zarządzać hubem contentowym, by przez lata zbierać owoce swoich contentmarketingowych działań.

E-szkolenie: Komunikacja mobilna w biznesie – od teorii do praktyki

Kto: Maja Wiśniewska, Marek Oczkowski (SMSAPI)
Kiedy: 12.11, godz. 10:00

Już 12 listopada Maja Wiśniewska i Marek Oczkowski poprowadzą e-szkolenie, w trakcie którego pokażą jak skutecznie połączyć 160 znaków i najnowsze osiągnięcia techniki, by wspierać swój biznes i walczyć o KPI godne toastu. Zaproszeni przez nas specjaliści pokażą uczestnikom jak prowadzić skuteczny marketing SMS, tworzyć content i zbierać kontakty oraz zarządzać bazą danych, a jak stosować wiadomości tekstowe w biznesie. Nie zabraknie zajęć praktycznych, czyli warsztatu pisania treści SMS na żywo. Na koniec uczestnicy dowiedzą się jakie są trendy w wykorzystaniu nowych technologii w komunikacji mobilnej.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

Sport vs. E-sport. Kto wygra mecz? Marketing (10.06, godz. 10:00)

Czy e-sport to sport? Odpowiedzi to niemal odwieczne pytanie podczas tego spotkania być może nie uda się znaleźć, ale z pewnością nie zabraknie danych porównawczych dla obu tych dziedzin. Wyspecjalizowani w marketingu sportowym przedstawiciele agencji Insignia, Łukasz Skalik oraz Sylwester Wrona, podzielą się swoimi obserwacjami dotyczącymi wzrostu popularności wirtualnych rozgrywek, porównają potencjały obu dziedzin, a także sprawdzą, jak sektor sportowy zareagował na kryzys koronawirusowy.
Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

Dawkę solidnej wiedzy podczas webinarów zaserwują nam Marta Janus (GoldenSubmarine), Karol Stryja (VoiceLunch) oraz Katarzyna Florek i Michał Grzebyk (ContentHouse).

Webinar: Marki stworzone przez influencerów – hit czy kit?

Kto: Marta Janus (GoldenSubmarine)
Kiedy: 10.11, godz. 10:00

Jakie sklepy internetowe stworzyli influencerzy? Czy produkty sygnowane ich nazwiskiem rzeczywiście są unikatowe? O tym podczas webinaru opowie przedstawicielka agencji GoldenSubmarine, Marta Janus. Specjalistka od influencer marketingu podzieli się swoimi obserwacjami na temat produktów, jakie najchętniej wychodzą spod skrzydeł blogerów i youtuberów. Nasz gość odpowie również na pytanie, które zapewne niejeden raz przeszło przez myśl influencera – czy znane nazwisko wystarczy, by marka odniosła sukces?

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

Webinar: Na czym polega marketingowy fenomen podcastów?

Kto: Karol Stryja (VoiceLunch)
Kiedy: 17.11, godz. 10:00

Kiedyś – niszowe medium. Dzisiaj – realna alternatywa dla radia i nie tylko. O fenomenie podcastów opowie osoba, która wie o nich niemal wszystko – Karol Stryja. Spotkanie z ekspertem pozwoli znaleźć odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania – dlaczego audio to przyszłość mediów i czy liczba odsłuchań naprawdę ma znaczenie? Nasz gość zdradzi, jak branża marketingowa może wykorzystać podcasty, czego warto posłuchać, zanim rozpocznie się przygodę z nagrywaniem oraz jakim budżetem powinna dysponować marka, która myśli o stworzeniu własnego słuchowiska.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

Webinar: Duży projekt? Małe piwo! Jak zarządzać rozbudowanym hubem contentowym i nie zwariować?

Kto: Katarzyna Florek i Michał Grzebyk (ContentHouse)
Kiedy: 24.11, godz. 10:00

Na zakończenie miesiąca pełnego wiedzy zapraszamy na spotkanie z ekspertami agencji ContentHouse. Webinar przeznaczony jest dla wszystkich osób, które chcą dowiedzieć się, jak z sukcesem budować i prowadzić hub contentowy. Zaproszeni specjaliści, Katarzyna Florek oraz Michał Grzebyk, zdradzą uczestnikom, dlaczego SEO i content to dobrana para. Dowiemy się również, jak zaprojektować architekturę informacji w serwisie, by ta przetrwała każdą nawałnicę w postaci zmian algorytmów Google’a oraz jakie narzędzia ułatwią zarządzanie rozbudowanym hubem contentowym.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

Wszystkie zaplanowane webinary są bezpłatne, ale od uczestników wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Więcej szczegółów oraz terminy kolejnych spotkań z ekspertami Akademii Marketingu dostępne są na stronie www.akademiamarketingu.edu.pl

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn