WEBINAR Dlaczego analityka ilościowa to za mało? Zwiększ konwersję metodami badawczymi
22 września, 10:00
Zbierasz i analizujesz dane, tworzysz raporty i wykresy skuteczności? Śledzisz zachowania użytkowników, wyznaczasz i mierzysz cele? To bardzo dobrze, ale łatwo możesz wpaść w pułapkę wnioskowania opartego jedynie na danych ilościowych. Aby optymalizować konwersję na swojej stronie, sklepie lub aplikacji, musisz naucz się łączyć metody ilościowe z jakościowymi na podstawie badań z użytkownikami. Podczas kolejnego spotkania Wojciech Popiela, specjalista UX w Webmetric, podzieli się doświadczeniem w łączeniu obu tych podejść. Powie jak interpretować wyniki różnych typów badań, weryfikować ich poprawność i wyciągać właściwe wnioski prowadzące do zwiększenia konwersji.
Z webinaru dowiesz się :
jak łączyć analizę danych ilościowych i jakościowych,
jakie pułapki niesie ze sobą analiza danych ilościowych,
jakie metody wykorzystać do optymalizacji swojej strony, sklepu bądź aplikacji,
jak poprawnie weryfikować wyniki badań.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.