WEBINAR Jak zautomatyzować komunikację internetową z Klientem
2 października, 11:00
Podczas naszego spotkania live porozmawiamy o ścieżce zakupowej klientów, którą podzielimy na 4 najważniejsze etapy: przedzakupową, okołozakupową, transakcyjną i potransakcyjną. Która z nich jest najważniejsza? Jak ją zautomatyzować i jednocześnie zachować bliski kontakt z klientem? Naszymi gośćmi będą Maja Wiśniewska, Marketing Manager w SMSAPI i Mike Korba, CCO w User.com. Każdy z nich przeprowadzi Was przez tą ścieżkę na bazie innych narzędzi i pokaże inne możliwości.
Podczas live'a porozmawiamy:
jak najskuteczniej komunikować się przed zakupem - wykorzystać edukację i nurturing do świadomego przygotowania zakupu u potencjalnych Klientów,
o ratowaniu koszyków i tworzeniu formularzy leadowych, czyli o komunikacji około sprzedażowej,
zamówienie złożone i co dalej? Czyli o komunikacji transakcyjnej, potwierdzeniach zamówienia i notyfikacjach o dostawie,
o onboardingu, up-sellingu, recenzji - dlaczego komunikacja posttransakcyjna jest często pomijana choć bardzo ważna.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.