WEBINAR Skuteczny brief dla agencji – od czego zacząć?
28 października, 10:00
Każda kampania marketingowa rozpoczyna się etapem poznawania potrzeb i wyznaczania konkretnych celów. To właśnie od dobrze opracowanego briefu w dużej mierze zależy ostateczny jej przebieg i efektywność. Umiejętne przekazanie agencji najważniejszych informacji, niezbędnych do przygotowania oferty, jest kluczowe dla powodzenia całego projektu. Jak powinien wyglądać wzorowy brief? Dlaczego warto zainwestować więcej czasu na precyzyjne określenie wszystkich wartości? Jak uniknąć najczęstszych błędów na początku, aby brief stał się podstawą do stworzenia dobrej kampanii? M.in. o tym porozmawiamy z Łukaszem Matyńskim, Head of Client Service & Partner w Media Choice.
Z webinaru dowiesz się:
jakie są rodzaje briefów i jak przygotować się do ich wypełnienia,
jakie informacje powinniśmy przekazać niezależnie od typu kampanii reklamowej,
jak unikać nieporozumień podczas sporządzania wytycznych,
jakie korzyści może przynieść przygotowanie dobrego briefu.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.