Banerbaner-akademia-marketing-jak- kompleksowo-zbadac-i-ocenic-efektywnosc-działan-content-marketingowych-online-na-czerwonym-tle

WEBINAR

Jak kompleksowo zbadać i ocenić efektywność działań content marketingowych online

1 grudnia, 10:00

W świecie data driven, w którym podejmuje się decyzje biznesowe w oparciu o dane – również i content marketing musi się poddać badaniu skuteczności i udowodnić swoją efektywność. Jak zapanować nad chaosem spowodowanym różnorodnością formatów i wielością kanałów on-line oraz jak kompleksowo mierzyć efektywność contentu tekstowego, graficznego i video oraz, co jest ważne w ocenie skuteczności działań content marketingowych wytłumaczy Tomasz Wileński CEO w iSlay, firmie badawczej zajmującej się analityką treści pod kątem sprzedaży.

Z webinaru dowiesz się:

na co zwrócić uwagę oceniając efektywność inwestycji w content marketing,

jak kompleksowo mierzyć efektywność contentu tekstowego, graficznego i video,

zasady i standardy pomiaru content marketingu,

newralgiczne kwestie, na które trzeba zwrócić uwagę mierząc content.

Zobacz nagranie z webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Prowadzący webinar

tomasz-wilenski-zjecie-minatura

Tomasz Wileński

CEO Islay.Tech
Szef Grupy Roboczej ds. Badań w IAB Polska

Inne webinary

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość