WEBINAR

Jak mówić i pisać o zmianach, by użytkownicy je polubili – wykorzystanie badań UX

28 kwietnia, 10:00

Badania z użytkownikami, takie jak np. testy użyteczności czy wywiady, to kopalnia wiedzy dla projektantów serwisów internetowych, ale też produktów i usług cyfrowych. Doświadczenie we współpracy z działami marketingu i komunikacji pokazuje jednak, że wnioski można wykorzystać znacznie szerzej. Podczas webinaru opowiemy o tym, jak budować na nich komunikację zmian.

Z webinaru dowiesz się:

do czego badania UX przydadzą się w marketingu,

jak wykorzystać wnioski z badań z użytkownikami, by komunikować zmiany,

jak budować zaangażowanie swoich użytkowników na bazie wniosków z badań.

Zobacz nagranie z webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.

Prowadzący webinar

Maria Leńczuk

Business Designer, Edisonda

Inne webinary

Dla kogo przeznaczy jest webinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb
  • marketingprogress logo

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Karolina Wcisło
Karolina Wcisło
Senior Content Marketing Executive
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość