WEBINAR Sport vs e-sport. Kto wygra mecz? Marketing!
10 czerwca, 10:00
Tę zmianę wszyscy fani sportu odczuli wyjątkowo boleśnie. Wstrzymane rozgrywki prawie każdej dyscypliny, odwołanie Euro 2020, Ligi Mistrzów, Igrzyska Olimpijskie… Milionowe straty organizatorów, puste ramówki w programach sportowych i ten przepotężny głód sportowej rywalizacji dla kibiców na całym świecie. Mogło się wydawać, że obecna sytuacja to wiatr w skrzydła dla branży esportowej, wszak tego typu zawody z łatwością można zorganizować w trybie online. Zakaz wstępu widowni na IEM Masters w Katowicach – największą imprezę esportową w Polsce pokazuje jednak, że rzeczywistość nie przedstawia się aż tak zero-jedynkowo. Czy kontekst globalnej pandemii sprawi, że miliony widzów ignorujących do tej pory świat esportu, potraktuje wreszcie na serio tę „rozrywkę dla dzieciaków i nerdów”? Czy sponsorzy, którzy wstrzymali swoje budżety marketingowe, automatycznie przesuną je na rozgrywki w League of Legends, Counter Strike’u czy w Valorancie? Jak się w tym wszystkim odnaleźć, gdzie znaleźć realne potencjały wzrostu i o tym, czy Puki Style jest obecnie popularniejszy od Roberta Lewandowskiego – opowiedzą Sylwek Wrona oraz Łukasz Skalik z Insignii.
Z webinaru dowiesz się :
ile sportu jest w e-sporcie,
jak koronawirus zmieniał podejście do marketingu sportowego,
czy na tym esporcie może w ogóle zarobić,
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.