WEBINAR

Sport vs e-sport. Kto wygra mecz? Marketing!

10 czerwca, 10:00

Tę zmianę wszyscy fani sportu odczuli wyjątkowo boleśnie. Wstrzymane rozgrywki prawie każdej dyscypliny, odwołanie Euro 2020, Ligi Mistrzów, Igrzyska Olimpijskie… Milionowe straty organizatorów, puste ramówki w programach sportowych i ten przepotężny głód sportowej rywalizacji dla kibiców na całym świecie. Mogło się wydawać, że obecna sytuacja to wiatr w skrzydła dla branży esportowej, wszak tego typu zawody z łatwością można zorganizować w trybie online. Zakaz wstępu widowni na IEM Masters w Katowicach – największą imprezę esportową w Polsce pokazuje jednak, że rzeczywistość nie przedstawia się aż tak zero-jedynkowo. Czy kontekst globalnej pandemii sprawi, że miliony widzów ignorujących do tej pory świat esportu, potraktuje wreszcie na serio tę „rozrywkę dla dzieciaków i nerdów”? Czy sponsorzy, którzy wstrzymali swoje budżety marketingowe, automatycznie przesuną je na rozgrywki w League of Legends, Counter Strike’u czy w Valorancie? Jak się w tym wszystkim odnaleźć, gdzie znaleźć realne potencjały wzrostu i o tym, czy Puki Style jest obecnie popularniejszy od Roberta Lewandowskiego – opowiedzą Sylwek Wrona oraz Łukasz Skalik z Insignii.

Z webinaru dowiesz się :

ile sportu jest w e-sporcie,

jak koronawirus zmieniał podejście do marketingu sportowego,

czy na tym esporcie może w ogóle zarobić,

Zobacz nagranie z webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Prowadzący webinar

Łukasz Skalik

Creative Director

Sylwester Wrona

Chief Operating Officer Insignia

Inne webinary

Dla kogo przeznaczy jest wabinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość