WEBINAR

Dlaczego analityka ilościowa to za mało? Zwiększ konwersję metodami badawczymi

22 września, 10:00

Zbierasz i analizujesz dane, tworzysz raporty i wykresy skuteczności? Śledzisz zachowania użytkowników, wyznaczasz i mierzysz cele? To bardzo dobrze, ale łatwo możesz wpaść w pułapkę wnioskowania opartego jedynie na danych ilościowych. Aby optymalizować konwersję na swojej stronie, sklepie lub aplikacji, musisz naucz się łączyć metody ilościowe z jakościowymi na podstawie badań z użytkownikami. Podczas kolejnego spotkania Wojciech Popiela, specjalista UX w Webmetric, podzieli się doświadczeniem w łączeniu obu tych podejść. Powie jak interpretować wyniki różnych typów badań, weryfikować ich poprawność i wyciągać właściwe wnioski prowadzące do zwiększenia konwersji.

Z webinaru dowiesz się :

jak łączyć analizę danych ilościowych i jakościowych,

jakie pułapki niesie ze sobą analiza danych ilościowych,

jakie metody wykorzystać do optymalizacji swojej strony, sklepu bądź aplikacji,

jak poprawnie weryfikować wyniki badań.

Udział w webinarze jest BEZPŁATNY. Natomiast chcielibyśmy móc kontaktować się z Tobą w przyszłości, informując Cię o kolejnych organizowanych przez nas wydarzeniach.

Prowadzący webinar

Wojciech Popiela

Specjalista UX, Webmetric

Inne webinary

Dla kogo przeznaczy jest wabinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość