WEBINAR Jak kompleksowo zbadać i ocenić efektywność działań content marketingowych online
1 grudnia, 10:00
W świecie data driven, w którym podejmuje się decyzje biznesowe w oparciu o dane – również i content marketing musi się poddać badaniu skuteczności i udowodnić swoją efektywność. Jak zapanować nad chaosem spowodowanym różnorodnością formatów i wielością kanałów on-line oraz jak kompleksowo mierzyć efektywność contentu tekstowego, graficznego i video oraz, co jest ważne w ocenie skuteczności działań content marketingowych wytłumaczy Tomasz Wileński CEO w iSlay, firmie badawczej zajmującej się analityką treści pod kątem sprzedaży.
Z webinaru dowiesz się:
na co zwrócić uwagę oceniając efektywność inwestycji w content marketing,
jak kompleksowo mierzyć efektywność contentu tekstowego, graficznego i video,
zasady i standardy pomiaru content marketingu,
newralgiczne kwestie, na które trzeba zwrócić uwagę mierząc content.