WEBINAR

Jak kompleksowo zbadać i ocenić efektywność działań content marketingowych online

1 grudnia, 10:00

W świecie data driven, w którym podejmuje się decyzje biznesowe w oparciu o dane – również i content marketing musi się poddać badaniu skuteczności i udowodnić swoją efektywność. Jak zapanować nad chaosem spowodowanym różnorodnością formatów i wielością kanałów on-line oraz jak kompleksowo mierzyć efektywność contentu tekstowego, graficznego i video oraz, co jest ważne w ocenie skuteczności działań content marketingowych wytłumaczy Tomasz Wileński CEO w iSlay, firmie badawczej zajmującej się analityką treści pod kątem sprzedaży.

Z webinaru dowiesz się:

na co zwrócić uwagę oceniając efektywność inwestycji w content marketing,

jak kompleksowo mierzyć efektywność contentu tekstowego, graficznego i video,

zasady i standardy pomiaru content marketingu,

newralgiczne kwestie, na które trzeba zwrócić uwagę mierząc content.

Udział w webinarze jest BEZPŁATNY. Natomiast chcielibyśmy móc kontaktować się z Tobą w przyszłości, informując Cię o kolejnych organizowanych przez nas wydarzeniach.

Prowadzący webinar

Tomasz Wileński

 CEO iSlay

Inne webinary

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość