WEBINAR

Jak planować kampanie w oparciu o digital consumer journey?

3 września, 10:00

Marketing branży motoryzacyjnej charakteryzuje się długim i żmudnym procesem decyzyjnym – dorównują jej jedynie zakup elektroniki, usług telekomunikacyjnych czy zakup wycieczek. Digital od lat pełni w nim kluczową rolę – kupujący, zanim podejmie decyzję, styka się z nawet 900 komunikatami! Dodając do tego wyzwanie skonwertowania do zapisu na jazdę próbną offline, to całość okazuje się być wymagającym zadaniem dla marketera i jego agencji. W czasie webinaru przybliżymy uczestnikom tajniki planowania kampanii digital w branży motoryzacyjnej. Marketing w tym sektorze charakteryzuje się długim i żmudnym procesem decyzyjnym, dlatego jest idealnym przykładem do opisania digital consumer journey.

Z webinaru dowiesz się :

jakie czynniki zewnętrzne wpływają na kształt komunikacji digital w branży motoryzacyjnej (makrotrendy kategorii),

z czego składa się digital consumer journey w tym sektorze,

jak zmapować ścieżkę i dobrać odpowiednie kanały komunikacji w zależności od etapu i celu reklamowego,

jakie są zasady skutecznej kreacji wizerunkowej i performance'owej w kategorii.

Udział w webinarze jest BEZPŁATNY. Natomiast chcielibyśmy móc kontaktować się z Tobą w przyszłości, informując Cię o kolejnych organizowanych przez nas wydarzeniach.

Zobacz nagranie z webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Prowadzący webinar

Jakub Kwaczyński

Head of Strategy GoldenSubmarine

Inne webinary

Dla kogo przeznaczy jest wabinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość