WEBINAR Jak planować kampanie w oparciu o digital consumer journey?
3 września, 10:00
Marketing branży motoryzacyjnej charakteryzuje się długim i żmudnym procesem decyzyjnym – dorównują jej jedynie zakup elektroniki, usług telekomunikacyjnych czy zakup wycieczek. Digital od lat pełni w nim kluczową rolę – kupujący, zanim podejmie decyzję, styka się z nawet 900 komunikatami! Dodając do tego wyzwanie skonwertowania do zapisu na jazdę próbną offline, to całość okazuje się być wymagającym zadaniem dla marketera i jego agencji. W czasie webinaru przybliżymy uczestnikom tajniki planowania kampanii digital w branży motoryzacyjnej. Marketing w tym sektorze charakteryzuje się długim i żmudnym procesem decyzyjnym, dlatego jest idealnym przykładem do opisania digital consumer journey.
Z webinaru dowiesz się :
jakie czynniki zewnętrzne wpływają na kształt komunikacji digital w branży motoryzacyjnej (makrotrendy kategorii),
z czego składa się digital consumer journey w tym sektorze,
jak zmapować ścieżkę i dobrać odpowiednie kanały komunikacji w zależności od etapu i celu reklamowego,
jakie są zasady skutecznej kreacji wizerunkowej i performance'owej w kategorii.
Udział w webinarze jest BEZPŁATNY. Natomiast chcielibyśmy móc kontaktować się z Tobą w przyszłości, informując Cię o kolejnych organizowanych przez nas wydarzeniach.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.