WEBINAR Jak wykorzystać analizę social media do optymalizacji działań marketingowych?
20 sierpnia, 10:00
Analiza działań social media pozwala na prowadzenie świadomej i efektywnej komunikacji marki, a dane, które możemy badać mają ogromny potencjał. Trzeba tylko umieć go dojrzeć i wybrać właściwe wskaźniki. Jakie są obecnie trendy w analizie mediów społecznościowych? Jak skutecznie zoptymalizować działania marketingowe dzięki patrzeniu na właściwe statystyki. Porozmawiamy o tym z Magdaleną Świątek Customer Success Specialist w Sotrender.
Z webinaru dowiesz się :
dlaczego liczba fanów nie świadczy o sukcesie fanpage'a,
co i jak mierzyć na Facebooku, aby stworzyć strategię komunikacji, która pozwoli zoptymalizować efekty oraz osiągać założone cele,
jak wykonać audyt konkurencji w 2 minuty,
czym jest analiza sentymentu komentarzy na fanpage'u,
jak wykorzystywać i odpowiednio interpretować wskaźniki.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.