WEBINAR

Jak wykorzystać analizę social media do optymalizacji działań marketingowych?

20 sierpnia, 10:00

Analiza działań social media pozwala na prowadzenie świadomej i efektywnej komunikacji marki, a dane, które możemy badać mają ogromny potencjał. Trzeba tylko umieć go dojrzeć i wybrać właściwe wskaźniki. Jakie są obecnie trendy w analizie mediów społecznościowych? Jak skutecznie zoptymalizować działania marketingowe dzięki patrzeniu na właściwe statystyki. Porozmawiamy o tym z Magdaleną Świątek Customer Success Specialist w Sotrender.

Z webinaru dowiesz się :

dlaczego liczba fanów nie świadczy o sukcesie fanpage'a,

co i jak mierzyć na Facebooku, aby stworzyć strategię komunikacji, która pozwoli zoptymalizować efekty oraz osiągać założone cele,

jak wykonać audyt konkurencji w 2 minuty,

czym jest analiza sentymentu komentarzy na fanpage'u,

jak wykorzystywać i odpowiednio interpretować wskaźniki.

Zobacz nagranie z webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Prowadzący webinar

Magdalena Świątek

Customer Success Specialist Sotrender

Inne webinary

Dla kogo przeznaczy jest wabinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość