WEBINAR

Jak zautomatyzować komunikację internetową z Klientem

2 października, 11:00

Podczas naszego spotkania live porozmawiamy o ścieżce zakupowej klientów, którą podzielimy na 4 najważniejsze etapy: przedzakupową, okołozakupową, transakcyjną i potransakcyjną. Która z nich jest najważniejsza? Jak ją zautomatyzować i jednocześnie zachować bliski kontakt z klientem? Naszymi gośćmi będą Maja Wiśniewska, Marketing Manager w SMSAPI i Mike Korba, CCO w User.com. Każdy z nich przeprowadzi Was przez tą ścieżkę na bazie innych narzędzi i pokaże inne możliwości.

Podczas live'a porozmawiamy:

jak najskuteczniej komunikować się przed zakupem - wykorzystać edukację i nurturing do świadomego przygotowania zakupu u potencjalnych Klientów,

o ratowaniu koszyków i tworzeniu formularzy leadowych, czyli o komunikacji około sprzedażowej,

zamówienie złożone i co dalej? Czyli o komunikacji transakcyjnej, potwierdzeniach zamówienia i notyfikacjach o dostawie,

o onboardingu, up-sellingu, recenzji - dlaczego komunikacja posttransakcyjna jest często pomijana choć bardzo ważna.

Zobacz nagranie z webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Prowadzący webinar

Mike Korba

CCO User

Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI

Inne webinary

Dla kogo przeznaczy jest wabinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość