WEBINAR

Skuteczny brief dla agencji – od czego zacząć?

28 października, 10:00

Każda kampania marketingowa rozpoczyna się etapem poznawania potrzeb i wyznaczania konkretnych celów. To właśnie od dobrze opracowanego briefu w dużej mierze zależy ostateczny jej przebieg i efektywność. Umiejętne przekazanie agencji najważniejszych informacji, niezbędnych do przygotowania oferty, jest kluczowe dla powodzenia całego projektu. Jak powinien wyglądać wzorowy brief? Dlaczego warto zainwestować więcej czasu na precyzyjne określenie wszystkich wartości? Jak uniknąć najczęstszych błędów na początku, aby brief stał się podstawą do stworzenia dobrej kampanii? M.in. o tym porozmawiamy z Łukaszem Matyńskim, Head of Client Service & Partner w Media Choice.

 

Z webinaru dowiesz się:

jakie są rodzaje briefów i jak przygotować się do ich wypełnienia,

jakie informacje powinniśmy przekazać niezależnie od typu kampanii reklamowej,

jak unikać nieporozumień podczas sporządzania wytycznych,

jakie korzyści może przynieść przygotowanie dobrego briefu.

Udział w webinarze jest BEZPŁATNY. Natomiast chcielibyśmy móc kontaktować się z Tobą w przyszłości, informując Cię o kolejnych organizowanych przez nas wydarzeniach.

Prowadzący webinar

Łukasz Matyński

Head of Client Services & Partner w Media Choice

Inne webinary

Dla kogo przeznaczy jest wabinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość