Podczas webinaru opowiem, dlaczego dzięki kreatywnemu marketingowi i działaniom wizerunkowym widowiska sportowe doskonale adaptują się nawet do najbardziej nieprzewidywalnych i przełomowych wydarzeń światowych. Razem przeanalizujemy to, jak historyczne zdarzenia, w tym epidemia koronawirusa wpłynęły, na konsumpcję sportu i dlaczego w trudnych chwilach radzi sobie lepiej niż kultura.
Z webinaru dowiesz się :
jak historia światowych wydarzeń i konfliktów wpływała na rozwój marketingu sportowego,
jaki wpływ na stabilność działania sportu mają sponsorzy,
jak sport wpłynął na mijającą kampanię prezydencką,
jak wypełniać trybuny w czasie epidemii - na przykładzie lig piłkarskich, koszykarskich i hokejowych na całym świecie,
dlaczego przeniesienie Euro 2020 i Igrzysk Olimpijskich przyniesie same korzyści.
Udział w webinarze jest BEZPŁATNY. Natomiast chcielibyśmy móc kontaktować się z Tobą w przyszłości, informując Cię o kolejnych organizowanych przez nas wydarzeniach.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.