WEBINAR Marketing vs koronawirus – koronne hipotezy strategiczne
7 maja, 10:00
Obserwowanie działań marketingowych w nadzwyczajnych czasach to lekcja tyleż ciężka, co pouczająca. Niewątpliwie przyspieszają i pogłębiają się zjawiska cyfryzacji biznesów oraz humanizacji marek. To tylko część zjawisk, które odciskają swoje piętno na sytuacji rynkowej marek i inspirują do poszukiwań Sylwestera Wronę, Chief Operating Officer Insignia Insignia i Szymona Krzysiaka, Senior Strategy Plannera Insignia. Niestrudzeni obserwatorzy komunikacji marketingowej zabiorą nas w fascynujący świat faktów i teorii.
Z webinaru dowiesz się :
jak stawiać hipotezy strategiczne,
czym są paradoks izolacjonizmu, homing, śmierć ideologizacji czy pragmatyzacja rzeczywistości,
jak zmieniają się media (w tym przede wszystkim TV i internet), internecie,
na co postawić w kontekście komunikacji i sprzedaży online,
jakie scenariusze wydarzeń po pandemii przewidują badania,
czym jest matryca poskoronawirusowa,
jak na zmiany społeczne i kulturowe zareagują poszczególne pokolenia.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.