W części e-mail content marketingowej skupimy się na tym, jaki sposób tworzone treści mogą pomóc Ci w ogrzewaniu leadów marketingowych. Odpowiemy też między innymi na pytania: Czy e-mail marketing oddał już miejsce na podium najbardziej skutecznego narzędzia marketingowego? Co mówią świeże raporty i doświadczenie marketerów w tym temacie? Następnie przejdziemy zautomatyzowanych kanałów dystrybucji treści. Skoro dane to „nowa ropa”, to sprawdzimy, jak najlepiej je przetwarzać i wykorzystać do optymalizacji działań i personalizacji treści.
Z webinaru dowiesz się :
jak wykorzystać e-mail marketing w lead nurturing,
na którym etapie lejka sprzedażowego wykorzystać działania e-mail marketingowe,
segmenty, testy i raporty – jak podejść do technicznych aspektów e-mail marketingu,
OR, CTR, ROI – jak analizować kampanie e-mail marketingowe, by Twoje działania były coraz skuteczniejsze,
w jaki sposób przygotować dane do personalizacji,
jak automatyzować dystrybucję treści,
jak stworzyć dynamiczny remarketing treści,
o zastosowaniu technologii kognitywnych w działaniach content marketingowych,
jak zautomatyzować analizę treści.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.