Dlaczego potrzebujesz polityki redakcyjnej, kiedy tworzysz content? Harmonogram publikacji to jedno. Jeśli prowadzisz blog, portal branded contentowy albo po prostu regularnie zamieszczasz w sieci treść (dla siebie lub klienta), potrzebujesz polityki redakcyjnej. To dokument, który pomoże Ci trzymać się założeń i prowadzić spójną komunikację, a także rozwiązywać zagadnienia formalne związane z tekstami.
Z webinaru dowiesz się :
jak polityka redakcyjna może ułatwić Ci życie?
co powinno się w niej znaleźć?
skąd wziąć potrzebne do niej materiały?
jakie miejsce polityka redakcyjna zajmuje w dokumentacji strategii contentowej?
jak dzięki niej sprawdzić, czy osiągasz założone cele?
UWAGA! Podzielimy się z Tobą także szablonem, który wypracowaliśmy na bazie naszych doświadczeń projektowych.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.