WEBINAR

Polityka redakcyjna w content marketingu

28 kwietnia, 10:00

Dlaczego potrzebujesz polityki redakcyjnej, kiedy tworzysz content? Harmonogram publikacji to jedno. Jeśli prowadzisz blog, portal branded contentowy albo po prostu regularnie zamieszczasz w sieci treść (dla siebie lub klienta), potrzebujesz polityki redakcyjnej. To dokument, który pomoże Ci trzymać się założeń i prowadzić spójną komunikację, a także rozwiązywać zagadnienia formalne związane z tekstami.

Z webinaru dowiesz się :

jak polityka redakcyjna może ułatwić Ci życie?

co powinno się w niej znaleźć?

skąd wziąć potrzebne do niej materiały?

jakie miejsce polityka redakcyjna zajmuje w dokumentacji strategii contentowej?

jak dzięki niej sprawdzić, czy osiągasz założone cele?

UWAGA! Podzielimy się z Tobą także szablonem, który wypracowaliśmy na bazie naszych doświadczeń projektowych.

Zobacz nagranie z webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Prowadzący webinar

Sylwia Paszyna

Content Specialist ContentHouse

Kolejne nadchodzące webinary

Dla kogo przeznaczy jest wabinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość