WEBINAR 8 największych kłamstw w content marketingu
25 listopada, 10:00
Spotkanie w ramach zamkniętego szkolenia grupy menadżerskiej Business Centre Club Loży Małopolskiej & Business Centre Club Loży Częstochowskiej.
W czasie pandemii i gospodarki nastawionej na działania w internecie, szczególnie istotne jest, byśmy jako przedsiębiorcy rozumieli zależność między sprzedażą a samą treścią (contentem), która doprowadzi do koszyka zakupowego. Niezależnie od tego, czy sprzedajemy produkty czy świadczymy usługi niematerialne. Zawsze chodzi o sprzedaż, do której w świecie cyfrowym prowadzi odpowiednio sprofilowana treść, odpowiadająca na potrzeby naszego potencjalnego klienta.
Z webinaru dowiesz się:
jakie są największe kłamstwa na temat tworzenia treści w internecie,
jak zabezpieczyć swój biznes przed wciągnięciem go na mielizny tych kłamstw, co grozi utratą efektywności i nieskutecznym inwestowaniem budżetu marketingowego,
jak analizować treści publikowane w ramach ekosystemu internetowego firmy (serwis www, blog, portal firmowy), by wyciągać z nich wnioski służące podnoszeniu efektywności komunikacji,
jak prowadzić odbiorce po internetowej ścieżce sprzedażowej, począwszy od treści kontekstowo przedstawiających nasze produkty lub usługi, przez tzw. „wygrzewanie leadów”, doprowadzając ostatecznie potencjalnego klienta do oczekiwanej przez nas konwersji, tj. prośby o kontakt z handlowcem lub sprzedaży.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.