WEBINAR

8 największych kłamstw w content marketingu

25 listopada, 10:00

Spotkanie w ramach zamkniętego szkolenia grupy menadżerskiej Business Centre Club Loży Małopolskiej & Business Centre Club Loży Częstochowskiej.

 

W czasie pandemii i gospodarki nastawionej na działania w internecie, szczególnie istotne jest, byśmy jako przedsiębiorcy rozumieli zależność między sprzedażą a samą treścią (contentem), która doprowadzi do koszyka zakupowego. Niezależnie od tego, czy sprzedajemy produkty czy świadczymy usługi niematerialne. Zawsze chodzi o sprzedaż, do której w świecie cyfrowym prowadzi odpowiednio sprofilowana treść, odpowiadająca na potrzeby naszego potencjalnego klienta.

Z webinaru dowiesz się:

jakie są największe kłamstwa na temat tworzenia treści w internecie,

jak zabezpieczyć swój biznes przed wciągnięciem go na mielizny tych kłamstw, co grozi utratą efektywności i nieskutecznym inwestowaniem budżetu marketingowego,

jak analizować treści publikowane w ramach ekosystemu internetowego firmy (serwis www, blog, portal firmowy), by wyciągać z nich wnioski służące podnoszeniu efektywności komunikacji,

jak prowadzić odbiorce po internetowej ścieżce sprzedażowej, począwszy od treści kontekstowo przedstawiających nasze produkty lub usługi, przez tzw. „wygrzewanie leadów”, doprowadzając ostatecznie potencjalnego klienta do oczekiwanej przez nas konwersji, tj. prośby o kontakt z handlowcem lub sprzedaży.

Zobacz nagranie z webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Prowadzący webinar

Grzegorz Miłkowski

CEO ContentHouse

Inne webinary

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość