WEBINAR Czy ROI się podwoi, czyli jak zmierzyć efekty content marketingu?
5 maja, 10:00
Czy wiesz, że dane dotyczące sporej części blogów firmowych są bezwartościowe? Niepoprawna konfiguracja narzędzi, niewłaściwe lub niekompletne dane oraz brak czasu i umiejętności to najczęstsze powody, które utrudniają marketerom mierzenie skuteczności tworzonych i publikowanych przez nich treści. Jeśli nie chcesz należeć do grupy twórców, którzy nie potrafią udowodnić ROI z działań content marketingowych to ten webinar jest dla Ciebie.
Z webinaru dowiesz się :
jakie narzędzia warto wykorzystać do mierzenia efektów w content marketingu,
które dane będą Ci potrzebne do oceny efektów, a którymi nie musisz zawracać sobie głowy,
o czym musisz pamiętać zanim zaczniesz promocję strony lub bloga firmowego w internecie,
w jaki sposób możesz tworzyć grupy odbiorców w oparciu o interakcje z treściami,
jakich błędów i pułapek w pracy z danymi powinieneś się wystrzegać, żeby nie podejmować pochopnych decyzji.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.