WEBINAR

Czy ROI się podwoi, czyli jak zmierzyć efekty content marketingu?

5 maja, 10:00

Czy wiesz, że dane dotyczące sporej części blogów firmowych są bezwartościowe? Niepoprawna konfiguracja narzędzi, niewłaściwe lub niekompletne dane oraz brak czasu i umiejętności to najczęstsze powody, które utrudniają marketerom mierzenie skuteczności tworzonych i publikowanych przez nich treści. Jeśli nie chcesz należeć do grupy twórców, którzy nie potrafią udowodnić ROI z działań content marketingowych to ten webinar jest dla Ciebie.

Z webinaru dowiesz się :

jakie narzędzia warto wykorzystać do mierzenia efektów w content marketingu,

które dane będą Ci potrzebne do oceny efektów, a którymi nie musisz zawracać sobie głowy,

o czym musisz pamiętać zanim zaczniesz promocję strony lub bloga firmowego w internecie,

w jaki sposób możesz tworzyć grupy odbiorców w oparciu o interakcje z treściami,

jakich błędów i pułapek w pracy z danymi powinieneś się wystrzegać, żeby nie podejmować pochopnych decyzji.

Zobacz nagranie z webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Prowadzący webinar

Mateusz Muryjas

Digital Analytics Consultant Analityczny

Inne webinary

Dla kogo przeznaczy jest wabinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość