WEBINAR Kto, kogo i czym karmi? Marketing kulinarny przed, w trakcie i po pandemii
28 maja, 10:00
Rynek kulinarny w Polsce przed okresem pandemii rozwijał się w zawrotnym tempie. Jak obecna sytuacja wpłynęła na branże i jak to się stało, że gotowanie wyszło z kuchni? Po raz kolejny spotkamy się z Sylwestrem Wroną, Chief Operating Officer w Insignia i Szymonem Krzysiakiem, Senior Strategy Plannerem Insignia, którzy przeanalizowali zmiany na świecie kulinarnym. Specjaliści z Insignia opowiedzą, czym jest cooking trend, kiedy nastąpił boom programów kulinarnych, książek kulinarnych, portali kulinarnych oraz dlaczego lifestylowe gotowanie i gotowanie gwiazd z domu stało się tak popularne.
Z webinaru dowiesz się :
jak buduje się długofalowe platformy kulinarne w Polsce – case studies znanych marek,
jak marki zareagowały na boom kulinariów w czasie pandemii – przegląd aktywności marek,
jak branża gastronomiczna radzi sobie w trakcie pandemii – succes stories marek w social media i analiza najlepszych praktyk.
Zobacz nagranie z webinaru
Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.