baner-akademia-marketingu-na-czym-polega-marketingowy-fenomen-podcastow-na-czerwonym-tle

WEBINAR

Na czym polega marketingowy fenomen podcastów?

17 listopada, 10:00

O podcastach mówi się ostatnio sporo. Kiedyś – niszowe medium. Dzisiaj – realna alterantywa dla radia. Nie tylko radia. Podczas najbliższego webinaru, który poprowadzi Karol Stryja porozmawiamy o tym nowym – starym medium. W czym tkwi jego fenomen? Dlaczego firmy decydują się na nagrania? A także o tym, czym tak naprawdę jest międzyczas.

Z webinaru dowiesz się:

dlaczego podcasty przywracają złote czasy radia,

jak marketingowcy mogą wykorzystać to medium,

czy liczy się ilość odsłuchań,

jakimi budżetami należy dysponować myśląc o podcaście dla marek,

czego warto posłuchać, zanim zaczniecie sami nagrywać,

dlaczego audio to przyszłość mediów,

czy smart speakery zastąpią kiedyś tradycyjne radioodbiorniki.

Zobacz nagranie z webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Prowadzący webinar

zdjęcie Karol Stryja na czarnym tle

Karol Stryja

CCO w utter.one

Inne webinary

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość