WEBINAR

Na czym polega marketingowy fenomen podcastów?

17 listopada, 10:00

O podcastach mówi się ostatnio sporo. Kiedyś – niszowe medium. Dzisiaj – realna alterantywa dla radia. Nie tylko radia. Podczas najbliższego webinaru, który poprowadzi Karol Stryja porozmawiamy o tym nowym – starym medium. W czym tkwi jego fenomen? Dlaczego firmy decydują się na nagrania? A także o tym, czym tak naprawdę jest międzyczas.

Z webinaru dowiesz się:

dlaczego podcasty przywracają złote czasy radia,

jak marketingowcy mogą wykorzystać to medium,

czy liczy się ilość odsłuchań,

jakimi budżetami należy dysponować myśląc o podcaście dla marek,

czego warto posłuchać, zanim zaczniecie sami nagrywać,

dlaczego audio to przyszłość mediów,

czy smart speakery zastąpią kiedyś tradycyjne radioodbiorniki.

Zobacz nagranie z webinaru

Administratorem Twoich danych osobowych jest Content House sp. z o.o. Pełną informację o przetwarzaniu danych przeczytasz TUTAJ.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Prowadzący webinar

Karol Stryja

Właściciel studia podcastowego The Podcast Makers

Inne webinary

Dla kogo przeznaczony jest webinar?

marketerzy i managerowie odpowiedzialni za tworzenie treści i działania content marketingowe

dziennikarze, redaktorzy i blogerzy tworzący treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczna w obsarze analizy danych w Internecie

twórcy stron internetowych dedykowanych działaniom opartym na content marketingu

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość