Odbywa się w formie interaktywnego live’u. Uczestnicy mogą rozmawiać zarówno z prowadzącym, jak i ze sobą,
Całodzienne, rozbudowane e-szkolenia w małych grupach warsztatowych maksymalnie do 12 osób lub krótkie 2-3 godzinne e-szkolenia skupiające się na rozwinięciu jednego zagadnienia – Ty decydujesz jakie wybierzesz,
Obejmuje taki sam zakres jak szkolenie stacjonarne: części teoretyczne, ćwiczenia indywidualne i w grupie, burze mózgów, case studies i pracę na narzędziach.
Po szkoleniu otrzymasz pakiet materiałów i certyfikat udziału w formie elektronicznej.
Dla kogo są nasze e-szkolenia
MARKETERÓW I MANAGERÓW ODPOWIEDZIALNYCH ZA TWORZENIE TREŚCI I DZIAŁANIA CONTENT MARKETINGOWE
Dziennikarzy, redaktorów i blogerów tworzących treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczną o analizie danych w internecie
Twórców stron internetowych prowadzących działania oparte na content marketingu
Archiwalne e-szkolenia
Komunikacja i sprzedaż na LinkedIn. Jak wykorzystać w pełni potęgę tego portalu?
Prowadzący: Grzegorz Miecznikowski, Ekspert LinkedIn
E-szkolenia Akademii Marketingu to nasza odpowiedź na realia, w których powiększanie dystansu społecznego sprzyja zacieśnianiu więzi w sieci. W czasie spotkań gwarantujemy dawkę sprawdzonej wiedzy serwowaną przez doświadczonych ekspertów.
Dołącz do nas i bądźmy blisko… na odległość!
„Webinary organizowane w ramach Akademii Marketingu w ciągu zaledwie kilku tygodni zyskały grono blisko 1000 widzów. To olbrzymi sukces, z którego jesteśmy dumni. Naszym celem jest edukacja marketerów i przekazywanie im praktycznej i biznesowo skutecznej wiedzy na temat zasad komunikacji, mierzenia efektów oraz planowania budżetów reklamowych. Wiedza ta jest kluczowa w czasach, kiedy na naszych oczach zmienia się rzeczywistość i marketing internetowy staje się jeszcze ważniejszą dźwignią podnoszącą efektywność sprzedaży. Dzieje się to także w firmach, które do tej pory działały poza obszarem komunikacji cyfrowej.
Dlatego, obok webinarów, uruchamiamy format e-szkoleń, których celem jest pogłębienie wiedzy przedsiębiorców na temat efektywnej i skutecznej sprzedażowo komunikacji. Wiedza prezentowana podczas e- szkoleń zgłębia zagadnienia dotykane podczas webinarów. Eksperci wraz z uczestnikami w sposób warsztatowy przepracowują konkretne wyzwania w komunikacji biznesowej, rozwiązują problemy z jakimi mogą mierzyć się w firmach, dają konkretne rozwiązania i wskazówki, jak skutecznie zarządzać budżetem marketingowym”.