baner-Akademia-Marketingu-e-szkolenia-strona-glowna-na-czerwonym-tle

Noworoczna edycja e-szkoleń Akademii Marketingu!

Jak wygląda e-szkolenie?

  • Odbywa się w formie interaktywnego live’u. Uczestnicy mogą rozmawiać zarówno z prowadzącym, jak i ze sobą,

  • Całodzienne, rozbudowane e-szkolenia w małych grupach warsztatowych maksymalnie do 12 osób lub krótkie 2-3 godzinne e-szkolenia skupiające się na rozwinięciu jednego zagadnienia – Ty decydujesz jakie wybierzesz,

  • Obejmuje taki sam zakres jak szkolenie stacjonarne: części teoretyczne, ćwiczenia indywidualne i w grupie, burze mózgów, case studies i pracę na narzędziach.

 

Po szkoleniu otrzymasz pakiet materiałów i certyfikat udziału w formie elektronicznej.

Dla kogo są nasze e-szkolenia

MARKETERÓW I MANAGERÓW ODPOWIEDZIALNYCH ZA TWORZENIE TREŚCI I DZIAŁANIA CONTENT MARKETINGOWE

Dziennikarzy, redaktorów i blogerów tworzących treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczną o analizie danych w internecie

Twórców stron internetowych prowadzących działania oparte na content marketingu

Archiwalne e-szkolenia

Komunikacja i sprzedaż na LinkedIn. Jak wykorzystać w pełni potęgę tego portalu?

Prowadzący: Grzegorz Miecznikowski, Ekspert LinkedIn

Poznaj szczegóły

Prowadzący: Maja Wiśniewska, Marketing Manager, SMSAPI
Marek Oczkowski, Partnership Manager, SMSAPI

Poznaj szczegóły

Prowadzący: Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing ContentHouse
Katarzyna Florek, Content Specialist w ContentHouse

Poznaj szczegóły

Jak zautomatyzować komunikację z klientem w 40 godzin

Prowadzący: Mike Korba, User.com

Podejrzyj

Jak zorganizować pracę redakcji bloga/portalu?

Prowadzący: Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing, ContentHouse
Sylwia Paszyna, Content Specialist, ContentHouse

Podejrzyj

Jak skutecznie wdrożyć technologię Marketing Automation w firmie B2B lub aplikacji SaaS

Prowadzący: Mike Korba, User.com

Podejrzyj

Analityka internetowa w content marketingu

Prowadzący: Mateusz Muryjas, Analityczny

Podejrzyj

Termin e-szkolenia Ci nie odpowiada?
Napisz do nas na: [email protected],
postaramy się zorganizować je w dodatkowym terminie.

Poznaj naszych prowadzących

Michał Bednarczyk

Media Manager ContentHouse

Michał Grzebyk

Head of PR & Content Marketing, ContentHouse

Gabriela Wolak

Business Growth Manager ContentHouse

Sylwia Paszyna

Content Specialist ContentHouse

Mateusz Muryjas

Digital Analytics Consultant Analityczny
zdjęcie Maja Wiśniewska SMSAPI

Maja Wiśniewska

Marketing Manager w SMSAPI

Marek Oczkowski

Partnership Manager SMSAPI
zdjęcie Mike Korba

Mike Korba

CCO User

Grzegorz Miecznikowski

Ekspert LinkedIn
zdjęcie Katarzyna Florek

Katarzyna Florek

Content Specialist ContentHouse

Skąd pomysł e-szkoleń?

E-szkolenia Akademii Marketingu to nasza odpowiedź na realia, w których powiększanie dystansu społecznego sprzyja zacieśnianiu więzi w sieci. W czasie spotkań gwarantujemy dawkę sprawdzonej wiedzy serwowaną przez doświadczonych ekspertów.
Dołącz do nas i bądźmy blisko… na odległość!

„Webinary organizowane w ramach Akademii Marketingu w ciągu zaledwie kilku tygodni zyskały grono blisko 1000 widzów. To olbrzymi sukces, z którego jesteśmy dumni. Naszym celem jest edukacja marketerów i przekazywanie im praktycznej i biznesowo skutecznej wiedzy na temat zasad komunikacji, mierzenia efektów oraz planowania budżetów reklamowych. Wiedza ta jest kluczowa w czasach, kiedy na naszych oczach zmienia się rzeczywistość i marketing internetowy staje się jeszcze ważniejszą dźwignią podnoszącą efektywność sprzedaży. Dzieje się to także w firmach, które do tej pory działały poza obszarem komunikacji cyfrowej.



Dlatego, obok webinarów, uruchamiamy format e-szkoleń, których celem jest pogłębienie wiedzy przedsiębiorców na temat efektywnej i skutecznej sprzedażowo komunikacji. Wiedza prezentowana podczas e- szkoleń zgłębia zagadnienia dotykane podczas webinarów. Eksperci wraz z uczestnikami w sposób warsztatowy przepracowują konkretne wyzwania w komunikacji biznesowej, rozwiązują problemy z jakimi mogą mierzyć się w firmach, dają konkretne rozwiązania i wskazówki, jak skutecznie zarządzać budżetem marketingowym”.

Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse

Grzegorz Miłkowski

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Przeczytaj nasze artykuły

Tak było na poprzednich wydarzeniach

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
Head of PR & Content Marketing

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość