obsługa klienta w internecie:
technologia w customer care
8-9 listopada
/
Kraków
/
2 dni
Kup bilet
Specjaliści z zakresu
obsługi klienta w internecie w jednym miejscu
Sprawdź, kto będzie
akademia marketingu miejsce spotkań stół konferencja
Miejsce spotkań
branży technologicznej
Krakowski Park Technologiczny
Poznaj KPT

CZY WIESZ, ŻE...

62 MLD

dolarów rocznie tracą amerykańskie firmy w wyniku słabej obsługi klienta

69%

konsumentów dzięki doświadczeniu spersonalizowanej obsługi staje się lojalnymi klientami

OBSŁUGA KLIENTA W INTERNECIE

Nowe technologie i rozwiązania są coraz chętniej wdrażane przez świat biznesu. Możliwości jest wiele, ale jednej z gałęzi należy intensywnie się przyglądać – technologii w obsłudze klienta w internecie.

Customer care to o wiele bardziej złożony proces niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Obsługa klienta to rozmowa nie tylko na linii konsultant – klient, ale również współpraca między działami w przedsiębiorstwie. Jednocześnie, to element komunikacji firmy, który wyraźnie wpływa na efekt finansowy. Jak łączyć mądrą i efektywną obsługę klienta? Jakie technologie wykorzystywać? 

Podczas Akademii Marketingu: Obsługa klienta w internecie dowiesz się m.in.: 

jak poradzić sobie z coraz bardziej wymagającym klientem w e-commerce, jak wykorzystać SEO, automatyzację, e-mail marketing, a nawet reklamę na Facebooku, czy media własne pomagają utrzymać klienta i jak wykorzystać monitoring w customer care? 

Dla kogo?

Specjalistów ds. obsługi klienta, account managerów, brand managerów, dyrektorów marketingu, szefów działu handlowego, marketerów, social media specjalistów, PR-owoców, właścicieli firm, osób odpowiedzialnych za business development oraz optymalizację pracy biznesu.

Chcemy mówić o praktycznych korzyściach płynących ze stosowania technologii w obsłudze klienta, ale w sposób kompleksowy i przede wszystkim praktyczny. 

 

ZOBACZ RELACJĘ Z POPRZEDNIEJ EDYCJI

Sztuczna inteligencja w biznesie zgromadziła ponad 120 uczestników

Dlaczego Akademia Marketingu jest wyjątkowa?

Najnowsze trendy

Stawiamy na najważniejsze trendy, które w najbliższej przyszłości będą wpływać na kształt komunikacji marketingowej w Polsce i na świecie

Inne spojrzenie

Chcemy poszerzyć Twój sposób patrzenia na komunikację biznesową o znajomość najnowszych technologii i możliwości, jakie się za nimi kryją

Niezwykle miejsce

To pierwsza tego typu konferencja z branży marketingowej organizowana w południowej części Polski, gromadząca najlepszych krajowych ekspertów

Do rozpoczęcia konferencji pozostało:

Opinie naszych gości

Akademia Marketingu to unikatowe przedsięwzięcie na rynku konferencji branżowych. Tematyka prezentowana przez organizatorów łączy zagadnienia marketingu oraz nowych technologii, pokazując jak wykorzystywać taką synergię w sposób praktyczny, realnie wpływający na rozwój biznesu. Mogę śmiało powiedzieć, że ta konferencja prezentuje obecnie najwyższy poziom merytoryczny wśród wydarzeń marketingowych w Krakowie.

Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający - FreshMail
Paweł Sala FreshMail

Akademia Marketingu, konferencja edukująca na temat skutecznego z punktu widzenia biznesu łączenia technologii i marketingu, wypełnia niszę na rynku konferencji branżowych organizowanych w południowej Polsce. Unikatowe tematy, najlepsi eksperci, praktyczne rozwiązania realnych problemów biznesowych – tak w skrócie można scharakteryzować Akademię Marketingu.

Magdalena Czaja, CEO - San Markos
magda czaja

Poznaj naszych prelegentów

Lokalizacja

Krakowski Park Technologiczny

ul. Podole 60, 30-394 Kraków

Dowiedz się więcej

Organizator

Partnerzy strategiczni

  • sar_logo_akademia marketingu

PATRONI MEDIALNI

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.